Projektowanie sygnetu

Oferujemy profesjonalne odświeżenie lub projektowanie sygnetu oraz kompletnej identyfikacji wizualnej dla firmy, organizacji, instytucji lub osoby.

Stworzymy również księgę znaku w wersji podstawowej lub rozszerzonej. Zapiszemy w niej wszystkie informacje oraz zalecenia dotyczące posługiwania się zaprojektowanym znakiem.

Oferujemy projektowanie sygnetu, który będzie wykorzystywany zamiast pełnego logo, szczególnie kiedy brakuje miejsca na przedstawienie całego znaku.

Zaprojektujemy również logo, które połączy logotyp ze sygnetem, choć oba te elementy nie są konieczne, aby stworzyć znak firmowy.

Odświeżymy również aktualny sygnet w oparciu o wszystkie elementy identyfikacji wizualnej. Zajmiemy się kompleksowo wszystkim aspektami wizerunku, którymi posługuje się firma w kontaktach z klientami i kontrahentami.

Stworzymy projekt całkowicie spójny z marką oraz jej stylem i preferowaną kolorystyką. Jednolity system graficzny spowoduje efektywniejszą identyfikację firmy na tle konkurencji. Wzmocni także efekt kampanii marketingowych, prowadzonych w różnych mediach.

Projektujemy głównie nowoczesne znaki, które charakteryzują się minimalistycznym wzornictwem. Dzięki temu są łatwo zapamiętywane i rozpoznawalne oraz nie stanowią żadnych ograniczeń w produkcji i publikacji w różnych mediach.

Sygnet wykonujemy w grafice wektorowej, dzięki czemu może być umieszczany w każdym medium i skalowany do dowolnego rozmiaru. Projekt zapisujemy według obowiązujących standardów graficznych w formatach takich jak PDF, AI, SVG, JPG, PNG.

Odtworzymy również aktualny sygnet w krzywych przeprowadzając wektoryzację i zapisując go jako grafikę wektorową.

Przeprowadzimy również audyt wizerunku pod względem potencjału i potrzeb postrzegania działalności w różnych mediach. Celem jest niezależna ocena wizerunku firmy lub marki w celu poprawy jej identyfikacji wizualnej.

projektowanie logo
odświeżenie logo
redesign logo
projektowanie logo

Proces projektowania sygnetu

Cały proces projektowania realizujemy w pełnym porozumieniu ze zleceniodawcą i po wcześniejszym ustaleniu szczegółów.

Najpierw poznajemy działalność zleceniodawcy, aby projekt odzwierciedlał charakter tego, co ma reprezentować. Szukamy odpowiedniego kształtu, formy oraz kolorystyki, aby jednoznacznie identyfikował daną działalność. Następnie nanosimy detale i ewentualne korekty po wspólnych konsultacjach.

Analizujemy również otoczenie konkurencyjne, aby projekt wizerunku wyróżniał się na tle konkurencji.

Pracę nad zleceniem kończymy tylko wtedy, kiedy zleceniodawca jest w pełni zadowolony z projektu i akceptuje jego końcowy efekt.

Finalizujemy projekt przygotowując pakiet użytkowy w postaci paczki plików i księgą znaku.

rebranding
projektowanie nowego logo
tworzenie znaku firmowego
księga znaku
wizualizacja logo
redesign marki