Projektowanie księgi identyfikacji wizualnej

Oferujemy profesjonalne i nowoczesne projektowanie księgi identyfikacji wizualnej firmy, marki lub produktu.

Zaprojektujemy identyfikację wizualną (Corporate Identity, CI, Key Visual, Branding), która określi kolorystykę, formaty, kroje czcionek oraz elementy graficzne, które będą stosowane do tworzenia materiałów identyfikacyjnych, reklamowych oraz informacyjnych.

Stworzymy spójny system graficzny, który spowoduje jednoznaczną identyfikację firmy na tle konkurencji oraz wzmocni efekt kampanii reklamowych.

Realizujemy wszystkie elementy linii graficznej marki w ramach kompletnego brandingu. Gotowe projekty opisujemy w Księdze Identyfikacji Wizualnej (Corporate Identity Guide), która będzie stanowiła niezbędny dokument tożsamości firmy.

Zawartość księgi identyfikacji wizualnej

Projektujemy dwa rodzaje księgi identyfikacji wizualnej w wersji podstawowej i rozszerzonej, które różnią się poziomem rozbudowania i przykładami stosowania.

Podstawowa księga identyfikacji wizualnej obejmuje przeważnie kilka kart z elementami podstawowymi oraz przykładami poprawnego stosowania.

  1. Logo – opis budowy, kolory logo, podstawowa i alternatywne wersje logo, pole ochronne, skalowanie i minimalny rozmiar znaku oraz umieszczanie znaku na różnych tłach;
  2. Kolorystyka firmy – kolory podstawowe, kolory dopełniające
  3. Typografia firmowa – określenie krojów czcionek;
  4. Materiały informacyjne – oznakowanie wewnętrzne i zewnętrzne budynków (szyldy, kasetony, banery, tablice informacyjne), oznakowania pojazdów, ubrania firmowe, grafiki do portali społecznościowych i na stronę internetową;
  5. Materiały reklamowe – znakowanie na gadżetach reklamowych (długopisy reklamowe, kubki reklamowe, pendrive, itp.), szablony reklamy prasowej, foldery, katalogi, broszury, ulotki, banery;
  6. Druki firmowe – wizytówki, pieczątki, papier firmowy, teczki reklamowe itp.

Rozbudowana księga znaku zawiera bardziej szczegółowe opracowania oraz konkretne wzory identyfikacji wizualnej z użyciem logologotypu lub samego sygnetu. Zawiera dedykowane projekty oraz cechy poszczególnych znaków, które wynikają z analizy potrzeb i ustaleń klienta. Tworzone są w niej również materiały graficzne w postaci różnego rodzaju projektów reklamowych oraz informacyjnych.

Projektowanie księgi identyfikacji wizualnej realizujemy głównie w wersji elektronicznej w formacie PDF oraz dodatkowo na specjalne życzenie w wersji drukowanej. Poszczególne projekty zapisujemy osobno według standardów graficznych w takich formatach jak PDF, AI, SVG, JPG oraz PNG.

księga identyfikacji wizualnej

Znaczenie identyfikacji wizualnej

Zaprojektowana przez nas księga identyfikacji wizualnej to nowoczesne narzędzie w zarządzaniu wizerunkiem każdej działalności.

Zapewnia rozpoznawalność marki, spójność wszystkich działań reklamowych i marketingowych oraz łatwą identyfikację wobec dostawców i odbiorców. Jest efektywnym narzędziem w komunikacji i prezentacji informacji wewnątrz i na zewnątrz firmy. Gwarantuje spójność firmy w okresie zmian organizacyjnych, rynkowych i kapitałowych. Daje oszczędność czasu i pieniędzy ze względu na jasne reguły określające wizerunek firmy.

Przestrzeganie zaleceń w niej zawartych pozwala zachować spójny wizerunek działalności i ma znaczący wpływ na kształtowanie wizerunku firmy.

identyfikacja wizualna
branding
projektowanie księgi identyfikacji wizualnej
identyfikacja wizualna
projektowanie księgi identyfikacji wizualnej

Szukasz grafika?
Chcesz zlecić projekt?

Potrzebujesz grafika z nieszablonowymi pomysłami, który stworzy dla Ciebie lub Twojej firmy projekt? Efekt wizualny i aspekty techniczne są dla Ciebie bardzo ważne? Opowiedz nam o swoich potrzebach i oczekiwaniach, a my wybierzemy dla Ciebie odpowiedniego grafika.

Napisz! kontakt@grafikkomputerowy.pl