Projektowanie księgi identyfikacji wizualnej

Oferujemy projektowanie księgi identyfikacji wizualnej.

Identyfikacja Wizualna (Corporate Identity, CI, Key Visual, Branding) ma na celu określenie kolorystyki, formatów, krojów czcionek oraz elementów graficznych, które mają być zastosowane do tworzenia materiałów reklamowych oraz informacyjnych firmy. Każdy z tych elementów powinien nie tylko charakteryzować branżę, ale wpływać na pozytywny odbiór przez potencjalnego Klienta. 

Spójny system graficzny (spójna koncepcja graficzna marki) powoduje efektywniejsze kojarzenie firmy na tle konkurencji. Wzmacnia także efekt kampanii reklamowych, prowadzonych w różnych mediach.

Projektowanie księgi identyfikacji wizualnej – nasza oferta

Realizujemy kompleksowe projekty linii graficznej marki w ramach brandingu. Gotowe projekty opisujemy w Księdze Identyfikacji Wizualnej (Corporate Identity Guide), która stanowi niezbędny dokument tożsamości każdej dużej firmy lub organizacji.

księga identyfikacji wizualnej

Brand Book – projektowanie

Księga Identyfikacji Wizualnej (Corporate Identity Guide) to nowoczesne narzędzie w zarządzaniu wizerunkiem każdego przedsiębiorstwa.

Przestrzeganie reguł Systemu Identyfikacji Wizualnej pozwala zachować spójny wizerunek przedsiębiorstwa (Corporate Identity) i ma znaczący wpływ na kształtowanie standardu firmy.

Projektowanie Księgi Identyfikacji Wizualnej realizujemy w wersji drukowanej oraz w formacie elektronicznym PDF.

identyfikacja wizualna

Dlaczego warto posiadać księgę identyfikacji wizualnej

  • wyróżnienie na tle konkurencji
  • łatwość percepcji i wpływ na rozpoznawalność marki
  • spójność wszystkich działań reklamowych i marketingowych
  • łatwa identyfikacja wobec dostawców i odbiorców
  • efektywne narzędzie w komunikacji i prezentacji do wewnątrz i na zewnątrz firmy
  • spójność firmy w okresie zmian organizacyjnych, rynkowych i kapitałowych
  • oszczędność czasu i pieniędzy ze względu na jasne reguły określające wizerunek firmy

Księga Identyfikacji Wizualnej zawiera:

  • Logo – opis kolorów logo (cmyk, pantone, ral) przedstawienie wersji logo (pionowa, pozioma itp.), logo na ciemnym tle, pole bezpieczeństwa logo, minimalna wielkość znaku graficznego, zakazy dotyczące logo
  • Kolorystyka firmy – kolory podstawowe, kolory dopełniające
  • Typografia firmowa – określenie krojów czcionek – nagłówki, podnagłówki, zwykły tekst, podpisy pod zdjęciami
  • Przykłady zastosowania logo oraz elementów graficznych – oznakowanie budynków firmy (szyldy, kasetony, banery, tablice informacyjne), projekt graficzny oznakowania pojazdów, projekt na ubrania firmowe (wizualizacja logo na ubraniach)
  • Przykłady zastosowania logo oraz elementów graficznych – projekt na gadżetach reklamowych (długopisy reklamowe, kubki reklamowe, pendrive, powerbank), projekt szablonu reklamy prasowej, projekt szablonu layoutu folderu, katalogu, broszury, ulotki
  • Druki firmowe – projekt wizytówki, pieczątki, papier firmowy, teczki reklamowe itp.
branding
projektowanie księgi identyfikacji wizualnej
identyfikacja wizualna
projektowanie księgi identyfikacji wizualnej

Szukasz grafika?
Chcesz zlecić projekt?

Potrzebujesz grafika z nieszablonowymi pomysłami, który stworzy dla Ciebie lub Twojej firmy projekt? Efekt wizualny i aspekty techniczne są dla Ciebie bardzo ważne? Opowiedz nam o swoich potrzebach i oczekiwaniach, a my wybierzemy dla Ciebie odpowiedniego grafika.

Napisz! kontakt@grafikkomputerowy.pl