Pełna oferta →

Projektowanie etykiet

 Projektujemy etykiety, które są skuteczne, nowoczesne i estetyczne.

Analizujemy otoczenie konkurencyjne, ustalamy strategię komunikacji, nawiązujemy do aktualnych trendów i dobieramy odpowiednie środki graficzne do założonych celów. Dzięki temu – produkt staje się bliższy konsumentowi, zostaje trwale wprowadzony do jego codziennego świata.

Pomagamy budować więź między firmą a konsumem. Pracujemy na rzecz marek, które są powszechnie znane.

O projektowaniu

Nasi graficy wykonają projekt z uwzględnieniem:

  • audyt marki, analiza otoczenia – Na początku jest analiza. Badamy otoczenie konkurencji, obecne trendy i potrzeby konsumentów.
  • strategia komunikacji – Ustalamy co mówimy i jak to pokazujemy.
  • nazwa – Proponujemy nazwy dla nowych brandów albo selling line dla już istniejących.
  • logo – Możemy poprawić obecny znak lub utworzyć od podstaw identyfikacje wizualną nowej marki.
  • packaging design i prezentacja konceptów – Dobieramy środki wyrazu do ustaleń strategii. Prezentujemy różne koncepcje grafiki na wybranych smakach albo gramaturach. Zestawiamy nasze projekty z konkurencją, wizualizujemy je na półce.
  • fotografia, rysunek, obiekty 3D – Znajdujemy najlepsze techniki, aby uzyskać określony efekt. Fotografia: możemy korzystać ze zdjęć gotowych lub zorganizować indywidualną sesje.
  • postprodukcja – Każde zdjęcie, rysunek czy 3D potrzebuje naszej umiejętności poprawiania rzeczywistości. Retuszujemy, podkręcamy kolory, montujemy.
  • przygotowanie do druku – Znamy się na technikach druku: Sito, Offset, Flexo, Rotograwiura nie są nam obce. Każda z technik ma swoje odmienne specyfiki. Wiemy jak współpracować z drukarniami.
  • wizualizacja – Widząc etykietę przestrzennie będzie można łatwiej ocenić i upewnić się, że jest odpowiednio zaprojektowana.

Etykiety

Etykieta jest nieodłączną częścią opakowania. Opakowanie zachęca klienta do obejrzenia produktu, ale to etykieta przekonuje go lub nie, że warto towar zakupić.

To narzędzie, które może pomóc w sprzedaży, ale aby tak się stało musi być zachęcająca do konsumpcji lub użycia towaru. My wiemy, że etykieta nie funkcjonuje sama lecz jest elementem większej całości.

Dzięki etykiecie produkt przestaje być tylko produktem, staje się także nośnikiem pewnych idei oraz stylu życia. Tego właśnie pragną współcześni konsumenci.


Kontakt

Zapraszam do współpracy z naszą pracownią graficzną. Wycenimy każdy projekt, odpowiemy na każdego maila i podejmiemy się każdego wyzwania graficznego.

Telefon
+48 880 466 944

Mail
kontakt@grafikkomputerowy.pl