Pełna oferta →

Projektowanie banerów i tablic reklamowych

Co zrobić, żeby na nasz baner ktoś jednak popatrzył i przeczytał. Jednym z najbardziej powszechnych elementów outdooru są właśnie mały baner reklamowy. Jest to częsta część oznakowania w zasadzie każdej działalności w każdej branży.

Oferujemy projektowanie baneru zgodnego najnowszymi standardami graficznymi i typograficznymi. Dbamy, aby nasze projekty cechowała oryginalność i innowacyjność, rozumiana jako walor wyjątkowości i niepowtarzalności koncepcji graficznej, która przykuwa uwagę, wzbudza ciekawość i zainteresowanie.

Jesteśmy w stanie zapewnić projektowanie całkowitego systemu materiałów reklamowych wielkoformatowych. Dbamy o to, aby wszystkie materiały pasowały do siebie i stanowiły spójną całość. Zarówno reklama online, materiały drukowane wręczane bezpośrednio klientom oraz oznakowanie zewnętrzne i wewnętrzne siedziby firmy powinny być wykonane według wskazań Księgi Identyfikacji Wizualnej firmy. 

O projektowaniu banerów

Baner może być oczywiście umieszczany w różnych miejscach i być różnych rozmiarów. Obojętnie którą drogę się wybierze, w pełni profesjonalna tablica reklamowa jest ważna z kilku powodów. Po pierwsze, ten typ oznakowania łączy w sobie funkcję reklamową, a po drugie informacyjną.

Dlatego lepiej wystrzegać się najczęstszych błędów popełnianych na etapie projektowania zlecając to profesjonalnym grafikom. Jakich konkretnie? Chodzi przede wszystkim o upychanie zbyt wielu informacji na nośniku, postawienie na jego wielkość, a nie na pomysł, bałagan w typografii, lub wykonanie tablicy samemu, „bo taniej”. Już nie wspominając o tym, że wciąż często ostatnią rzeczą przy tworzeniu szyldów jest ich odpowiednie wkomponowanie w otoczenie.

Rada pierwsza i chyba najważniejsza – należy postawić na prosty komunikat i symbole ułatwiające zapamiętanie przekazu marki, bo zadaniem baneru jest szybka identyfikacja. To ma być jasna informacja, a nie gazetka reklamowa. Estetyka i minimalizm są ważne. To już nie te czasy, kiedy liczyło się wyłącznie to, kto kogo bardziej przekrzyczy pstrokatą reklamą i przykręci do ściany budynku większą tablicę (chociaż kształt i rozmiar na pewno mają znaczenie).

Druga sprawa, to czytelność szyldu dla przechodniów. Na etapie projektu należy zadbać o to, aby format reklamy umożliwiał odczytanie komunikatu także z dalszej odległości. Z drugiej strony należy jednak też pamiętać, że wraz ze wzrostem rozmiarów znaków na reklamie rośnie również stopień jej agresywności. Trzeba więc znaleźć złoty środek.

Banery modernistyczne

Przestrzeń miejska ulega ciągłym zmianom i często powoduje to chaos informacyjny oraz jej przeładowanie. Przyczynia się do tego również źle zaprojektowany baner, ale także sami przedsiębiorcy którzy prowadzą swoją działalność wychodząc ze swoja identyfikacją wizualną w przestrzeń miejską. 

W związku z tym coraz więcej miast wydaje zalecenia odnośnie szyldów i banerów modernistycznych zgodnych z ich krajobrazowym zagospodarowaniem przestrzennym. Odzwierciedla to proces: koncepcji, projektowania i produkcji szyldu. Wiedza ta uzupełniona zostaje o aspekty związane z liternictwem, kolorystyką i ekspozycją towaru na witrynach.

Opracowane w nim zasady są ponadczasowe i uniwersalne. Prócz konkretnych rozwiązań, zaproponowanych dla różnych typów śródmiejskich budynków, w poradniku można znaleźć praktyczne zalecenia i podpowiedzi, od czego zacząć i jak sprawnie przeprowadzić projektowanie dobrego baneru, uwzględniając przepisy lokalnego prawa.

Oferujemy projektowanie tego typu banerów reklamowych oraz informacyjnych modernistycznych zgodnych z krajobrazowym zagospodarowaniem przestrzennym danego miasta.


Kontakt

Zapraszam do współpracy z naszą pracownią graficzną. Wycenimy każdy projekt, odpowiemy na każdego maila i podejmiemy się każdego wyzwania graficznego.

Telefon
+48 880 466 944

Mail
kontakt@grafikkomputerowy.pl