Na czym polega konkurs graficzny?

1 etap – zakładasz konkurs

Ustalasz budżet, jaki chcesz przeznaczyć na konkurs. Kwota budżetu zawiera już wynagrodzenie dla grafika i naszego serwisu.

Im większa kwota budżetu, tym większe zainteresowanie grafików co przekłada się na większą ilość projektów.

2 etap – otrzymujesz prace

Graficy zainteresowani konkursem zaczynają nadsyłać prace konkursowe.

3 etap – wybierasz zwycięzcę

Wybierasz zwycięski projekt oraz wprowadzasz z grafikiem nielimitowane zmiany.

Otrzymujesz do wybranego projektu wszystkie niezbędne prawa autorskie.

Czym się różni „konkurs” od typowego „zlecenia”?

„Konkurs” a „zlecenie” są praktycznie tym samym, ale zorganizowanie „konkursu graficznego” daje więcej korzyści niż tradycyjne zlecenie:

  • więcej propozycji – w agencjach graficznych lub u grafika otrzymasz maksymalnie kilka projektów i ograniczoną ilość poprawek – w tym przypadku dostaniesz ich kilkadziesiąt a nawet kilkaset!
  • różnorodność ofert – grafikę zaprojektuje dla Ciebie nawet kilkudziesięciu grafików, a nie jeden lub dwóch jak w przypadku klasycznych zleceń,
  • mniej formalności – nie musisz podpisywać z grafikiem żadnej umowy „o dzieło” lub „zlecenie”,
  • 100% praw autorskich – wszystkie prawa autorskie do wybranego projektu przenoszone są na Ciebie – gwarantuje to umowa podpisywana przez grafika,
  • ustalasz cenę – to Ty ustalasz (a nie zleceniobiorca), ile pieniędzy chcesz przeznaczyć na Twój projekt graficzny,
  • brak ukrytych kosztów – wszystkie opłaty są już wliczone w kwotę budżetu, który wybierzesz.

Jak zacząć?

Kliknij na przycik „Załóż konkurs”. Wypełnij formularz. Po opłaceniu zamówienia konkurs zostanie uruchomiony, a graficy zaczną nadsyłać prace konkursowe. Jeśli się jeszcze wahasz, wypełnij formularz i jeszcze przed zapłatą porozmawiaj z opiekunem zamówienia o szczegółach konkursu +48 880 466 944. Razem dobierzecie najbardziej pasującą do Twoich potrzeb treść.

Jak przebiega konkurs?

Graficy nadsyłają prace konkursowe, które przeglądasz w wygodnym panelu. Oceniasz i komentujesz prace, co pomaga grafikom zrozumieć Twoje oczekiwania i nadsyłają Ci jeszcze lepsze prace. Po upływie zaledwie 7 dni wyłaniasz zwycięzcę konkursu.

Jaki budżet wybrać?

Wyższy budżet konkursu zainteresuje więcej lepszych grafików. Oznacza to, że otrzymasz więcej projektów wyższej jakości.

Jak wyłonić zwycięzcę w konkursie?

Gdy konkurs się zakończy wybierasz zwycięską pracę za pomocą naszego wygodnego panelu. Wówczas autor przekazuje na Ciebie prawa autorskie, a my wysyłamy do Ciebie wszystkie pliki źródłowe. Tak więc stajesz się jedynym prawnym właścicielem wybranej grafiki.

Dlaczego to się opłaca?

Tylko model konkursu graficznego gwarantuje Ci więcej projektów, wykonanych w krótszym czasie oraz w niższej cenie niż w dowolnej agencji graficznej.

Co jeśli nic mi się nie spodoba?

Sam decydujesz, jaka opcja jest dla Ciebie najkorzystniejsza! Możesz uruchomić konkurs z gwarantowaną nagrodą dla grafików, co zapewni największe zaangażowanie ze strony grafików lub zrezygnować z tej opcji i wycofać nagrodę, jeśli nie pojawią się pracę spełniające Twoje wytyczne. W obu przypadkach to Ty zyskujesz!

Załóż konkurs →