Kategorie
Inspiracje

Opakowania polskich piw 2019

Kraftowe piwa różnią się bowiem od trunków wielkich browarów nie tylko smakiem, ale również szczególną dbałością o efekt wizualny, często odważny i znacząco odstający od znanych wzorców. W tym zestawieniu zajmiemy się opakowaniami piw wykonanymi przez agencję Ostecx Créative.

Ostecx Créative to studio, które w swoim portfolio może pochwalić się zarówno projektami dla browarów rzemieślniczych, jak i tych większych producentów z rynku piw.

Minister

Czy na zatłoczonej, rzemieślniczej półce można się jeszcze wyróżnić? Tworząc wspólnie z ilustratorką Kingą Offert tożsamość wizualną Browaru Minister postawili na autorskie podejście do wizerunku marki i przełamywanie piwnych schematów.

Bogato ilustrowane opakowania są ważną częścią świata marki – w zaskakujący i humorystyczny sposób opowiadają historię poszczególnych styli piwa. Premierę nowego piwa zawsze zapowiada gif – stworzony na podstawie wybranego elementu etykiety.

Młode duchem, wielkomiejskie i artystyczne pozycjonowanie opakowań browaru to wynik dyskusji z właścicielami marki, z którymi łączy projektantów wieloletnia współpraca – m.in. przy pierwszej odsłonie piwa Minister oraz tożsamości wizualnej pubów Ministerstwo Browaru.

Niechanowo

W przypadku rebrandingu Browaru Niechanowo zadaniem było stworzenie bardziej wyrazistego wizerunku marki. Zaproponowane zostało nowe logo, z odniesieniami do tradycji browaru, bardziej czytelną architekturę informacji oraz wyróżnialny kod kolorystyczny dla wszystkich opakowań browaru. Sielskie krajobrazy i nowy claim marki podkreślają naturalność produktów.

Jeśli posiadacie inne warte uwagi przykłady związane z tematem artykułu to prosimy o podzielenie się nimi przesyłając je na adres redakcja@grafikkomputerowy.pl lub prosimy o umieszczenie ich komentarzu poniżej.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *