Kategorie
Inspiracje

Opakowania polskich piw 2018

Bogata i szczegółowa grafika oraz kartonowe pudełko (co w piwach nie zdarza się często) podkreślają wysoką jakość i elitarność produktu.

Solipiwko

Projektanci agencji FLOV wykorzystali ciemny kolor trunku i połączyli go z granatowo-niebieską etykietą przywołującą na myśl morskie otchłanie.

Ilustracja powstała dwuetapowo. Pierwszym krokiem było stworzenie szkicu ilustracji za pomocą ołówka i papieru, później przeniesiony został on w świat wektorów za pomocą Illustratora. Przygotowaną w ten sposób ilustrację projektant graficzny wyspecjalizowany w tworzeniu opakowań przeniósł na czytelną i jednocześnie pasującą do całości etykietę.

Nomono

Czy klient może zamienić się we współpracownika? Kolejna realizacja jest dowodem, że czasem to świetna droga do sukcesu. Współpraca agencji FLOV (która jest częścią studio NOMONO) z Browarem Solipiwko przebiegła bardzo kreatywnie i zaowocowała dobrymi, ale też dobrze wpływającymi na sprzedaż projektami, dlatego strony postanowiły pójść o krok dalej. Dzięki przyłożeniu ręki do warzenia projektanci graficzni mogli jeszcze lepiej oddać smak i charakter piwa na etykiecie. Ilustracja dla NOMONO vol 1 inspirowana była rodowodem użytego chmielu, dlatego przedstawia diabła tasmańskiego i wizerunki zwierząt spotykanych w Nowej Zelandii.

Jeśli posiadacie inne warte uwagi przykłady związane z tematem artykułu to prosimy o podzielenie się nimi przesyłając je na adres redakcja@grafikkomputerowy.pl lub prosimy o umieszczenie ich komentarzu poniżej.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *